Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html

Urząd Miasta: Polityka jakości

W okresie od 3 września 2013 r. do 20 grudnia 2013. firma Quality Progress, na zlecenie Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Nadnoteckich zrealizował zamówienie w zakresie wdrożenia metod badania satysfakcji klientów zewnętrznych w 4 Jednostkach Samorządu Terytorialnego, w ramach projektu „Dobry i przyjazny urząd”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Podziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).

Projekt obejmował dwa rodzaje badań:

  • CAWI (ang. Computer Assisted Web Interview) – wspomagane komputerowo badanie ankietowe
  • PAPI (ang. Paper And Pencil Interview) – tradycyjne badanie ankietowe

W projekcie uczestniczyły następujące Jednostki Samorządu Terytorialnego:

  • Gmina Lubasz – Urząd Gminy Lubasz
  • Miasto i Gmina Wieleń – Urząd Miejski w Wieleniu
  • Miasto i Gmina Trzcianka – Urząd Miejski Trzcianki
  • Miasto Czarnków – Urząd Miasta Czarnków

Cele badań:

1. Ocena jakości usług świadczonych przez urzędy biorące udział w projekcie poprzez analizę istotności i satysfakcji poszczególnych aspektów wpływających na zadowolenie klientów z wykorzystaniem tradycyjnego badania ankietowego (PAPI) oraz wspomaganego komputerowo badania ankietowego (CAWI),

2. Opracowanie metodyki badawczej pozwalającej na kontynuację badań przez urzędy, a także porównywanie wyników uzyskiwanych w poszczególnych okresach,

3. Analiza wyników i przeprowadzenie wnioskowania, które umożliwią zaprojektowanie najbardziej adekwatnych działań (korygujących, zapobiegawczych, doskonalących).

Poniżej załączone zostały raporty z badań.

Dokumenty do pobrania:
Raport z badań satysfakcji klienta zewnętrznego
(wprowadził: Natalia Burdajewicz 2015-02-05 14:25:52)
rozmiar pliku: 683.3Kb
Raport z badań satysfakcji klienta zewnętrznego w Urzędzie Miasta Czarnków
(wprowadził: Natalia Burdajewicz 2015-02-05 14:25:12)
rozmiar pliku: 566.1Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz