Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html

Jak załatwić sprawę w urzędzie: Zatwierdzenie podziału nieruchomości wymagającego zgodności z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

 

...

Urząd Miasta Czarnków
Pl. Wolności 6
64-700 Czarnków
tel.:67/255-25-00
faks 67/255-26-77
um@czarnkow.pl 

KARTA USŁUGI

Nr 11/2012/GN

Podział nieruchomości wymagający zgodności z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (zatwierdzenie)

Data aktualizacji:
28
-09-2017

 

Gdzie załatwię sprawę?

Referat Gospodarki Nieruchomościami, II piętro, pok. 212, 

Judyta Dorożałą
tel. 67 2552803 
 e-mail judyta.dorozala@czarnkow.pl

Godziny pracy: 
poniedziałek                        730 - 1600
wtorek, środa, czwartek         730 - 1530
piątek                                   730 - 1500

Co przygotować?

I ETAP POSTĘPOWANIA prowadzący do uzyskania opinii Burmistrza o zgodności z ustaleniami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego:

1)  wniosek GN/03/1 o dokonanie podziału,
2)  dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości (własność, współwłasność, użytkowanie  wieczyste, współużytkowanie wieczyste): · aktualny odpis księgi wieczystej,
· lub akt notarialny (kserokopia),
3)  wstępny projekt podziału.

Formularze wniosku dostępne są:

  • w Biurze Obsługi Klienta – parter,
  • w Referacie Gospodarki Nieruchomościami – II piętro, pok. 212,
  • poniżej

II ETAP POSTĘPOWANIA prowadzący do wydania decyzji zatwierdzającej podział (dokumenty wymienione poniżej dołącza się w przypadku pozytywnej opinii Burmistrza potwierdzającej zgodność proponowanego podziału z ustaleniami planu miejscowego):

1) mapa z projektem podziału,
2) wypis i wyrys z katastru nieruchomości,
3) wykaz zmian gruntowych, a w przypadku niezgodności stanu katastralnego ze stanem w księdze wieczystej – wykaz synchronizacyjny,
4) protokół z przyjęcia granic nieruchomości.

Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?

Opłat nie pobiera się 

Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?

w Biurze Obsługi Klienta - parter 

Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?

Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego każdy etap powinien być załatwiony w ciągu 30 dni od złożenia wniosku 

Co zrobi urząd?

Postępowanie jest dwuetapowe. W pierwszym etapie Burmistrz wydaje opinię w sprawie zgodności proponowanego podziału z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w drugim wydawana jest decyzja zatwierdzająca projekt podziału. Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego przyjęty Uchwałą Rady Miasta Nr XLIII/378/98 z dnia 5 marca 1998 r. został opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego Nr 11 z dnia 20 maja 1998 r. Dokument jest udostępniony w Referacie Gospodarki Nieruchomościami oraz na Stanowisku ds. Gospodarki Przestrzennej ( pok. 212, II piętro).

Zatwierdzenie podziału nieruchomości wymaga przeprowadzenia postępowania administracyjnego (tylko w nielicznych przypadkach nie wydaje się decyzji administracyjnej)dlatego ustala się strony postępowania, a więc osoby mogące mieć interes prawny w dokonaniu podziału.

Podstawa prawna

art. 93 ustawy z dnia 21.08.1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Tekst jednolity – Dz. U. z 2016 r. poz. 2147, ze zmianami). 

Tryb odwoławczy

 I ETAP POSTĘPOWANIA
Opinię w sprawie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego wyraża się w formie postanowienia, na które przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego (64-920 Piła, ul. Dzieci Polskich 26) wniesione za pośrednictwem Burmistrza w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia.

II ETAP POSTĘPOWANIA

Od decyzji Burmistrza zatwierdzającej projekt podziału służy stronom postępowania odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego (64 - 920 Piła, ul. Dzieci Polskich 26) wniesione za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji. Należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu miasta Czarnków lub pocztą na adres urzędu.

 

Dokumenty do pobrania:
Wniosek o podział nieruchomości
(wprowadził: Natalia Burdajewicz 2015-02-16 12:36:59)
rozmiar pliku: 63.8Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz