Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html

Jak załatwić sprawę w urzędzie: Zmiana danych w licencji na wykonywanie transportu drogowego osób taksówką

 

 

...

Urząd Miasta Czarnków
Pl. Wolności 6
64-700 Czarnków
tel.:67/255-25-00
faks 67/255-26-77
um@czarnkow.pl

 

KARTA USŁUGI

Nr 01/2011/{ref}

 

Zmiana danych w licencji
na wykonywanie
transportu drogowego taksówką

Data aktualizacji:
 23.09.2020 r.

 

Gdzie załatwię sprawę?

Ewidencja Działalności Gospodarczej, parter, pok. 8

Elżbieta Nowak
tel. 67 253-02-27
e-mail: ewidgosp@czarnkow.pl


Godziny pracy

poniedziałek                        730- 1800 (w czasie pandemii od 7.30 do 15.30)
wtorek, środa, czwartek       730 - 1530
piątek                                   730- 1500

Co przygotować?

1. Przewoźnik drogowy jest obowiązany zgłaszać na piśmie organowi który udzielił  licencji wszelkie zmiany danych ,o których mowa a wrt. 8 ustawy, nie później niż
w terminie 14 dni  od dnia ich powstania. Jeżeli zmiany obejmują dane zawarte
w licencji ,przedsiębiorca jest obowiązany wystąpić z wnioskiem o zmianę treści licencji.

2. Do wniosku o zmianę licencji należy dołączyć:

  • kserokopię dowodu rejestracyjnego pojazdu z wpisem dopuszczenia
    do ruchu     jako taksówka osobowa,
  • inne zgodnie ze zgłaszanymi zmianami, 
  • do wglądu oryginały załączonych kserokopii dokumentów,
  • dowód wpłaty stosownej opłaty.

Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?

Za zmianę licencji pobiera się opłatę w wysokości 10% opłaty stanowiącej podstawę dla obliczenia opłaty jak za udzielenie licencji.

Opłatę należy uiścić w kasie Urzędu Miasta Czarnków  lub wpłacić na konto Urzędu Miasta Czarnków ; PKO BP 22 1020 3903 0000 1402 0046 2747.

Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?

parter pok.8, Ewidencja Działalności Gospodarczej

Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?

Do 30 dni.

Co zrobi urząd?

Licencji udziela się w ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku wraz ze wszystkimi załącznikami.

Informacje dodatkowe

-

Podstawa prawna


  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U.z 2019r. poz. 2140 ze zm.)
  • Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz. U. z 2013, poz. 916).

Tryb odwoławczy

Od decyzji stronie służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile za pośrednictwem organu, który decyzję wydał w ciągu 14 dni od daty doręczenia

Odwołanie składa się w Biurze Obsługi Klienta

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

 

1. Informacje dotyczące administratora danych

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania administracyjnego jest Burmistrz Miasta Czarnków i wykonujący jego zadania Urząd Miasta Czarnków.

Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób: 

  • listownie na adres: Urząd Miasta Czarnków, Pl. Wolności 6 64-700 Czarnków
  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: /miastoczarnkow/SkrytkaESP
  • poprzez e-mail:       um@czarnkow.pl
  • telefonicznie:          (67) 255 28 01

 

 2. Inspektor ochrony danych:

Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem  ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób: 

  • listownie na adres: Urząd Miasta Czarnków, Pl. Wolności 6, 64-700 Czarnków
  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: /miastoczarnkow/SkrytkaESP
  • poprzez e-mail:       um@czarnkow.pl
  • telefonicznie:          (67) 255 28 01 (Biuro Obsługi Klienta) lub tel. bezpośredni 67 255 36 01
  • Inspektorem ochrony danych osobowych jest Kamila Szpotek.

 

3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne:

Państwa dane będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów prawa w celu wypełnienia obowiązków ciążących na Urzędzie Miasta Czarnków. Podstawą przetwarzania danych jest: 

  • ustawa z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.2140 ze zm.)
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.),
  • art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia RODO,
  • ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 164 ze zm.).

4. Okres przechowywania danych:

 

Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem administracyjnym przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa tj. m.in. ustawą z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia  18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.).

 

5. Komu przekazujemy Państwa dane?

W związku z przetwarzaniem danych w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze Państwa dane będą przekazywane wyłącznie: 

  • organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenia organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  • ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych.
  • Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.

6. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym przysługują Państwu następujące uprawnienia: 

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe  zawarte są w pkt. 1 i 2).

7. Obowiązek podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy podstawą przetwarzania danych jest przepis prawa.

Dokumenty do pobrania:
Wniosek o zmianę licencji
(wprowadził: Elżbieta Nowak 2017-02-10 11:16:06)
rozmiar pliku: 18.8Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz