Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html

Jak załatwić sprawę w urzędzie: Zezwolenie jednorazowe na sprzedaż napojów alkoholowych

 

...

Urząd Miasta Czarnków
Pl. Wolności 6
64-700 Czarnków
tel.:67/255-25-00
faks 67/255-26-77
um@czarnkow.pl

 

KARTA USŁUGI

Nr 01/2011/{ref}

 

Zezwolenie jednorazowe na sprzedaż napojów alkoholowych

Data aktualizacji:

23.09.2020 r.

 

Gdzie załatwię sprawę?

Ewidencja Działalności Gospodarczej, parter, pok. 8


Elżbieta Nowak
tel. 67 253 02 27,
e-mail:
ewidgosp@czarnkow.pl

w zastępstwie: Magdalena Juszczak, Beata Rybeńska

Godziny pracy
poniedziałek                        730- 1800 (w czasie pandwmii od 7.30 do 15.30)
wtorek, środa, czwartek         730 - 1530
piątek                                 730- 1500

 
Zezwolenie jednorazowe dotyczące sprzedaży napojów alkoholowych
na wolnym powietrzu, np. w trakcie imprez (na okres 2 dni) wydawane tylko dla przedsiębiorców już posiadających zezwolenie na sprzedaż detaliczną lub gastronomiczną oraz dla OSP.

Co przygotować?

  • Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów   alkoholowych.
  • Kopia stałego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych z dowodem uiszczenia opłaty za wydane zezwolenia /nie dotyczy zezwoleń wydanych przez Burmistrza Czarnkowa/.
  • W przypadku wykonywania działalności gospodarczej przez spółkę cywilną wymagane są podpisy wszystkich wspólników.

Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?

Opłata płatna, gotówką w kasie Urzędu lub na rachunek Urzędu Miasta: PKO BP  22 1020 3903 0000 1402 0046 2747 – wynosi: 1/12 rocznej opłaty za poszczególne rodzaje zezwoleń.

Opłaty za jednorazowe zezwolenia wnoszone są przed wydaniem zezwolenia w wysokości odpowiadającej 1/12 rocznej opłaty za poszczególne rodzaje zezwoleń:

·         43,75 zł na sprzedaż napojów alkoholowych zawierających do 4,5% alkoholu oraz piwa,

·         43,75 zł na sprzedaż napojów alkoholowych zawierających od 4,5% do 18% alkoholu,

·         175 zł na sprzedaż napojów alkoholowych zawierających powyżej 18% alkoholu

Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?

Formularze wniosku dostępne są:

·               w Biurze Obsługi Klienta – parter,

·               w Ewidencji Działalności Gospodarczej,

·               na stronie internetowej www.bip.czarnkow.pl,  

Miejsce złożenia dokumentów: parter, pok. 8, Ewidencja Działalności Gospodarczej

Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?

 Przepisy przewidują termin do 30 dni, w Urzędzie Miasta Czarnków zezwolenie jest wydawane w terminie do 3 dni roboczych.

Co zrobi urząd?

 Zostanie wydane zezwolenie.

Informacje dodatkowe

Zezwolenie jednorazowe na sprzedaż napojów alkoholowych wydawane są przedsiębiorcom posiadającym stałe zezwolenia na sprzedaż  oraz jednostkom Ochotniczych Straży Pożarnych.
Zezwolenia wydawane są maksymalnie do 2 dni. 

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 26.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 2277 ze zm.).

Uchwała Nr LI/312/2018 Rady Miasta Czarnków z dnia 28 czerwca 2018 r. w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych na terenie miasta Czarnkowa.

Tryb odwoławczy

Od decyzji stronie przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile. Odwołanie należy złożyć w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji za pośrednictwem Burmistrza Miasta Czarnkowa. Odwołanie należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Czarnków.

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

 

1. Informacje dotyczące administratora danych

 

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania administracyjnego jest Burmistrz Miasta Czarnków i wykonujący jego zadania Urząd Miasta Czarnków.

 

Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:

 

  • listownie na adres: Urząd Miasta Czarnków, Pl. Wolności 6 64-700 Czarnków
  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: /miastoczarnkow/SkrytkaESP
  • poprzez e-mail:       um@czarnkow.pl
  • telefonicznie:          (67) 255 28 01

 

 2. Inspektor ochrony danych:

 

Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem  ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:

 

  • listownie na adres: Urząd Miasta Czarnków, Pl. Wolności 6, 64-700 Czarnków
  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: /miastoczarnkow/SkrytkaESP
  • poprzez e-mail:       um@czarnkow.pl
  • telefonicznie:          (67) 255 28 01 (Biuro Obsługi Klienta) lub tel. bezpośredni 67 255 36 01
  • Inspektorem ochrony danych osobowych jest Kamila Szpotek.

 

3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne:

 

Państwa dane będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów prawa w celu wypełnienia obowiązków ciążących na Urzędzie Miasta Czarnków. Podstawą przetwarzania danych jest:

 

  • ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu  alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2277 ze zm.)
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.),
  • art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia RODO,
  • ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 164 ze zm.).

 4. Okres przechowywania danych:

 

Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem administracyjnym przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa tj. m.in. ustawą z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym
 i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia  18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.).

 

 5. Komu przekazujemy Państwa dane?

 

W związku z przetwarzaniem danych w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze Państwa dane będą przekazywane wyłącznie:

 

  • organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenia organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  • ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych.
  • Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.

 

6. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

 

W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym przysługują Państwu następujące uprawnienia:

 

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe  zawarte są w pkt. 1 i 2).

 

 7. Obowiązek podania danych

 

Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy podstawą przetwarzania danych jest przepis prawa.

 

 

 

Dokumenty do pobrania:
Wniosek o wydanie zezwolenia jednorazowego na sprzedaż napojów alkoholowych
(wprowadził: Elżbieta Nowak 2018-07-30 14:49:32)
rozmiar pliku: 52Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz