Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Jak załatwić sprawę w urzędzie » Przewozy regulowane

Jak załatwić sprawę w urzędzie: Przewozy regulowane

 

http://www.czarnkow.pl/herb.jpg

Urząd Miasta Czarnków
Pl. Wolności 6
64-700 Czarnków
tel.:67/255-25-00
faks 67/255-26-77
um@czarnkow.pl

 

KARTA USŁUGI

Nr 01/2011/{ref}

 

 

 

Przewozy regulowane

Data aktualizacji:
 23.09.2020 r.

 

Gdzie załatwię sprawę?

Ewidencja Działalności Gospodarczej, parter, pok. 8

 

Elżbieta Nowak
tel. 67 253-02-27
e-mail: ewidgosp@czarnkow.pl

 

Godziny pracy

poniedziałek                      730- 1800 (w czasie pandemii od 7.30 do 15.30)

wtorek, środa, czwartek       730 - 1530

piątek                                 730- 1500

Co przygotować?

Wymagane dokumenty

1)     wniosek o udzielenie zezwolenia na przewozy regularne,

2)    do wniosku o udzielenie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym dołącza się:

·       kopię licencji,

·       proponowany rozkład jazdy uwzględniający przystanki, godziny odjazdów środków transportowych, długość linii komunikacyjnej, podaną w kilometrach, i odległości między przystankami, kursy oraz liczbę pojazdów niezbędnych do wykonywania codziennych przewozów, zgodnie z rozkładem jazdy,

·       schemat połączeń komunikacyjnych z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami,

·       potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z obiektów dworcowych i przystanków, dokonane z ich właścicielami lub zarządzającymi,

·       zobowiązanie do zamieszczania informacji o godzinach odjazdów na tabliczkach przystankowych na przystankach,

·       cennik,

·       wykaz pojazdów, z określeniem ich liczby oraz liczby miejsc, którymi wnioskodawca zamierza wykonywać przewozy,

3)    Opłaty za zezwolenia.

Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?

Opłatę uiszcza się w całości  przy obiorze zezwolenia. Należy ją uiścić  w kasie Urzędu Miasta lub wpłacić  na rachunek Urzędu Miasta Czarnków:
PKO BP  22 1020 3903 0000 1402 0046 2747

Opłata za udzielenie zezwolenia w przewozach regularnych na obszarze gminy wynosi:

  • 100 zł przy ważności zezwolenia na 1 rok,
  • 150 zł przy ważności zezwolenia do 2 lat,
  • 200 zł przy ważności zezwolenia do 3 lat,
  • 250 zł przy ważności zezwolenia do 4 lat,
  • 300 zł przy ważności zezwolenia do 5 lat.

W przewozach regularnych specjalnych na obszarze gminy opłaty wynoszą 50% ww. opłat.

 

Opłata administracyjna za wydanie wypisu z zezwolenia - w wysokości 1% opłaty jak za wydanie zezwolenia

Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?

Miejsce złożenia dokumentów: parter, pok. 8, Ewidencja Działalności Gospodarczej

Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?

Do 30 dni

Co zrobi urząd?

Urząd wydaje zezwolenie. Zezwolenie na wykonywanie przewozów regulowanych wydaje się na okres nie dłuższy ni do 31.12.2020 r.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 2140 ze zm.).
  • Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz. U. z 2013r. poz. 916).

Tryb odwoławczy

Od decyzji stronie służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile za pośrednictwem organu, który decyzję wydał w ciągu 14 dni od daty doręczenia

 Odwołanie składa się w Biurze Obsługi Klienta.

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

 

1. Informacje dotyczące administratora danych

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania administracyjnego jest Burmistrz Miasta Czarnków i wykonujący jego zadania Urząd Miasta Czarnków.

Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób: 

  • listownie na adres: Urząd Miasta Czarnków, Pl. Wolności 6 64-700 Czarnków
  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: /miastoczarnkow/SkrytkaESP
  • poprzez e-mail:       um@czarnkow.pl
  • telefonicznie:          (67) 255 28 01

 

 2. Inspektor ochrony danych:

Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem  ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób: 

  • listownie na adres: Urząd Miasta Czarnków, Pl. Wolności 6, 64-700 Czarnków
  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: /miastoczarnkow/SkrytkaESP
  • poprzez e-mail:       um@czarnkow.pl
  • telefonicznie:          (67) 255 28 01 (Biuro Obsługi Klienta) lub tel. bezpośredni 67 255 36 01
  • Inspektorem ochrony danych osobowych jest Kamila Szpotek.

 

3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne:

Państwa dane będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów prawa w celu wypełnienia obowiązków ciążących na Urzędzie Miasta Czarnków. Podstawą przetwarzania danych jest: 

  • ustawa z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.2140 ze zm.)
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.),
  • art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia RODO,
  • ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 164 ze zm.).

4. Okres przechowywania danych:

 

Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem administracyjnym przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa tj. m.in. ustawą z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia  18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.).

 

5. Komu przekazujemy Państwa dane?

W związku z przetwarzaniem danych w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze Państwa dane będą przekazywane wyłącznie: 

  • organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenia organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  • ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych.
  • Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.

6. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym przysługują Państwu następujące uprawnienia: 

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe  zawarte są w pkt. 1 i 2).

7. Obowiązek podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy podstawą przetwarzania danych jest przepis prawa.

Dokumenty do pobrania:
Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie przewóz regularnych w krajowym transporcie drogowym
(wprowadził: Natalia Burdajewicz 2015-03-26 13:12:01)
rozmiar pliku: 415.7Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz