Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnkowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w ramach dwuosobowego stanowiska pracy.

Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze pracy na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony

 

1. Wymagania niezbędne:

- wykształcenie wyższe,

- dwuletnie doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych,

- posiadanie obywatelstwa polskiego lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

- posiadanie nieposzlakowanej opinii,

- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

 
2. Wymagania dodatkowe:

- wskazana znajomość zagadnień dotyczących egzekucji w administracji,

- wskazana znajomość zagadnień z zakresu postępowania administracyjnego,

- postępowania egzekucyjnego w administracji, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o udzielaniu pomocy osobom uprawnionym do alimentów, Instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

- umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, odporność na stres, dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, uprzejmość w stosunku do klientów i współpracowników.

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje zagadnienia z zakresu postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o udzielaniu pomocy osobom uprawnionym do alimentów, Instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności:

- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawach świadczeń rodzinnych oraz z funduszu alimentacyjnego,

- wprowadzanie danych z wniosków do programu informatycznego,

- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń oraz pism,

- prowadzenie odpowiednich teczek i dokumentacji świadczeniobiorców,

- prowadzenie korespondencji w/s postępowania wobec dłużników alimentacyjnych,

- współpraca z Komornikiem Sądowym w zakresie egzekucji świadczeń,

- prowadzenie spraw z zakresu postępowania egzekucyjnego w administracji, współpraca z Urzędem Skarbowym w/s postępowania wobec dłużników

- alimentacyjnych,

- współpraca z PUP w/s postępowania wobec dłużników alimentacyjnych,

- przygotowywanie danych do sprawozdań,

- przygotowywanie list wypłat świadczeń,

- obsługa kancelaryjna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.

 

4. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

-  list motywacyjny,

-  kopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,

- inne dokumenty poświadczające ewentualne doświadczenie zawodowe lub ukończone kursy i szkolenia,

- oświadczenie kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- oświadczenie kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,

- oświadczenie opatrzone własnoręcznym podpisem treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz..U. z 2014 poz. 1182 ze zm.) oraz ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”

- kwestionariusz osobowy.

5.  Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarnkowie : w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

6. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:

- miejsce pracy znajduje się na parterze Urzędu Miasta Czarnków, budynek jest wyposażony w windę.

- praca w pełnym wymiarze czasu pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego,

- wymuszona pozycja ciała,

- wysiłek głównie umysłowy.

- oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym

- praca zespołowa w ramach dwuosobowego stanowiska pracy,

- stała obsługa klienta.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnkowie, Plac Wolności 6, 64-700 Czarnków w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego”.

Dokumenty należy składać do dnia 10 sierpnia 2015 do godziny 15 00.

Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarnkowie zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarnkowie  przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru.

W okresie tym kandydaci będą mogli dokonać odbioru swoich dokumentów.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnkowie  nie odsyła dokumentów kandydatom.

Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po terminie określonym powyżej nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Czarnkowie, stronie internetowej  Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnkowie oraz tablicy informacyjnej w MOPS Czarnków.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV(z uwzględnieniem dokonanego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223,poz.1458, z późn.zm.).

 

Kierownik
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Czarnkowie

/-/ Ewa Kozłowicz

Dokumenty do pobrania:
Informacja o wyniku naboru.
(wprowadził: Piotr Marcińczak 2020-06-28 21:19:25)
rozmiar pliku: 33.1Kb
Kwestionariusz osobowy
(wprowadził: Piotr Marcińczak 2015-07-31 11:58:03)
rozmiar pliku: 31.5Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz