Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Jak załatwić sprawę w urzędzie » Nadanie numeru porządkowego nieruchomości

Jak załatwić sprawę w urzędzie: Nadanie numeru porządkowego nieruchomości

 

...

Urząd Miasta Czarnków
Pl. Wolności 6
64-700 Czarnków
tel.:67/255-25-00
faks 67/255-26-77
um@czarnkow.pl 

KARTA USŁUGI


Nr 19/2012/GN

Nadanie numeru
porządkowego nieruchomości

Data aktualizacji:
28
-09-2017

 

Gdzie załatwię sprawę?

Referat Gospodarki Nieruchomościami, II piętro, pok. 212, 

Judyta Dorożała
tel. 67 2552803 
e-mail judyta.dorozala@czarnkow.pl

Godziny pracy: 
poniedziałek                        730 - 1600
wtorek, środa, czwartek         730 - 1530
piątek                                   730 - 1500

Co przygotować?

1)  wypełniony wniosek GN/01/1 o nadanie numeru porządkowego;

2)  dokumenty stwierdzające tytuł własności:

  •                        aktualny odpis z księgi wieczystej (kserokopia),
  •                        lub akt notarialny (kserokopia),
  •                        lub wypis z katastru nieruchomości.

Formularze wniosku dostępne są:

  • w Biurze Obsługi Klienta – parter,
  • w Referacie Gospodarki Nieruchomościami – II piętro, pok. 212,
  • poniżej

Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?

Opłaty nie pobiera się

Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?

w Biurze Obsługi Klienta - parter

Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?

Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego sprawa powinna być załatwiona w ciągu 30 dni od złożenia wniosku, w Urzędzie Miasta Czarnków termin załatwienia jest zależny od charakteru i stopnia złożoności sprawy od 3 dnia do 30 dni.

Co zrobi urząd?

Po wpłynięciu wniosku sprawdza się na mapach ewidencyjnych i sytuacyjnych oraz w odpowiednich rejestrach jaki jest rezerwowany dla danej nieruchomości numer porządkowy. W przypadku, gdy nieruchomość nie miała zarezerwowanego numeru porządkowego, np. w wyniku podziału nieruchomości analizuje się możliwe warianty nadania numeru określone w rozporządzeniu.

Informacje dodatkowe

O nadanie numeru porządkowego może wystąpić osoba, która posiada tytuł prawny do nieruchomości zabudowanej lub przeznaczonej pod zabudowę zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego albo faktycznie władająca taką nieruchomością.

Numer porządkowy może być nadany również z urzędu.

Nadanie numeru porządkowego następuje w formie zawiadomienia o oznaczeniu nieruchomości numerem porządkowym.

Właściciel lub współwłaściciel nieruchomości, a w przypadku braku właściciela – osoba ujawniona w katastrze nieruchomości zobowiązana jest do umieszczenia tabliczki z numerem porządkowym na budynku lub na ogrodzeniu w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia.

Podstawa prawna

Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09 stycznia 2012 r.
w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz. 125).

Tryb odwoławczy

nie przysługuje

 

 

 

Dokumenty do pobrania:
Druk wniosku o nadanie numeru porządkowego
(wprowadził: Natalia Burdajewicz 2015-02-02 15:55:52)
rozmiar pliku: 532Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz