Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html

Jak załatwić sprawę w urzędzie: Uzyskanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki lub terenu w planie zagospodarowania lub studium

 

http://www.czarnkow.pl/herb.jpg

Urząd Miasta Czarnków
Pl. Wolności 6
64-700 Czarnków
tel.:67/255-25-00
faks 67/255-26-77
um@czarnkow.pl

KARTA USŁUGI

Nr 02/2012 Stanowisko d/s Gospodarki Przestrzennej

 

Zaświadczenie o przeznaczeniu działki lub terenu w planie miejscowym

Data aktualizacji:
 11.02.2016

 

Gdzie załatwię sprawę?

Referat Gospodarka Nieruchomościami - II piętro  - pokój 212

Stanowisko d/s Gospodarki Przestrzennej
Bogdan Szelmeczka,
tel.67/255 2807,
e-mail:
architektura@czarnkow.pl

Godziny
od 7:30 do 15:30 z wyłączeniem piątków

Co przygotować?

1. Wniosek datowany i podpisany zawierający dane:

  • imię i nazwisko / nazwę i adres zamieszkania / siedziby
  • numer telefonu w przypadku dopisania opcji "odbiór osobisty",
  • adres i numer ewidencyjny działki z numerem obrębu ewidencyjnego, a dla terenu zakreślenie jego lokalizacji na załączniku mapowym,

2. Oryginał dowodu opłaty skarbowej w kwocie 17,-PLN dołączony do wniosku.

Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?

Opłatę skarbową w wysokości 17,-PLN można zapłacić

  • w kasie Urzędu Miasta Czarnków
  • lub przelewem na konto Urzędu Miasta Czarnków
    22 1020 3903 0000 1402 0046 2747

Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?

W Biurze Obsługi Klienta lub przesłać na adres Urzędu Miasta Czarnków 

Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?

Zgodnie z ustawą 14 dni
W naszym urzędzie zwykle załatwienie sprawy trwa 2-4 dni

Co zrobi urząd?

1. Wniosek niekompletny lub bez podpisu lub bez opłaty skarbowej spowoduje wezwanie do jego uzupełnienia w terminie 7 dni od otrzymania wezwania.

2. Zaświadczenie będzie przesłane lub na życzenie odbioru osobistego przez wnioskodawcę informacja telefoniczna o dokumencie do odbioru.

Informacje dodatkowe

1. Wniosek dotyczący kilku działek lub terenów położonych na obszarach  różnych planów miejscowych będzie traktowany jak kilka wniosków.

2. Aktualne dane ewidencyjne działek geodezyjnych dostępne są w Wydziale Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatu w Czarnkowie.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. u. z 2016, poz.23).

2. Ustawa z 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej (Dz.U.Nr 225 poz. 1635)

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Dokumenty do pobrania:
wniosek o zaświadczenie
(wprowadził: Ewa Furman 2016-02-11 11:51:33)
rozmiar pliku: 30Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz