Gdzie załatwię sprawę?
|
Referat Gospodarka Nieruchomościami - II piętro - pokój 212
Stanowisko d/s Gospodarki Przestrzennej Bogdan Szelmeczka, tel.67/255 2807, e-mail: architektura@czarnkow.pl Godziny: od 7:30 do 15:30 z wyłączeniem piątków
|
Co przygotować?
|
1. Wniosek datowany i podpisany zawierający dane:
- imię i nazwisko / nazwę i adres zamieszkania / siedziby
- numer telefonu w przypadku dopisania opcji "odbiór osobisty",
- adres i numer ewidencyjny działki z numerem obrębu ewidencyjnego, a dla terenu zakreślenie jego lokalizacji na załączniku mapowym,
2. Oryginał dowodu opłaty skarbowej w kwocie 17,-PLN dołączony do wniosku.
|
Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?
|
Opłatę skarbową w wysokości 17,-PLN można zapłacić
- w kasie Urzędu Miasta Czarnków
- lub przelewem na konto Urzędu Miasta Czarnków
22 1020 3903 0000 1402 0046 2747
|
Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?
|
W Biurze Obsługi Klienta lub przesłać na adres Urzędu Miasta Czarnków
|
Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?
|
Zgodnie z ustawą 14 dni W naszym urzędzie zwykle załatwienie sprawy trwa 2-4 dni
|
Co zrobi urząd?
|
1. Wniosek niekompletny lub bez podpisu lub bez opłaty skarbowej spowoduje wezwanie do jego uzupełnienia w terminie 7 dni od otrzymania wezwania.
2. Zaświadczenie będzie przesłane lub na życzenie odbioru osobistego przez wnioskodawcę informacja telefoniczna o dokumencie do odbioru.
|
Informacje dodatkowe
|
1. Wniosek dotyczący kilku działek lub terenów położonych na obszarach różnych planów miejscowych będzie traktowany jak kilka wniosków.
2. Aktualne dane ewidencyjne działek geodezyjnych dostępne są w Wydziale Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatu w Czarnkowie.
|
Podstawa prawna
|
1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. u. z 2016, poz.23).
2. Ustawa z 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej (Dz.U.Nr 225 poz. 1635)
|
Tryb odwoławczy
|
Nie przysługuje
|