Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Struktura urzędu » Ds. Kadrowych

Struktura urzędu: Ds. Kadrowych

Ds. Kadrowych

Urząd Miasta Czarnków
Plac Wolności 6
Piętro I, pokój 114

Godziny pracy

poniedziałek 7.00 - 18.00

piątek 7.00 – 15.00

NAZWISKO

STANOWISKO

TELEFON

E-MAIL

Wojtkowiak Anna

Ds. Kadrowych

67 253 02 16
722 323 302

kadry@czarnkow.pl


Do głównych zadań stanowiska ds. kadr należy:

1) organizowanie naboru na wolne stanowiska pracy w urzędzie;

2) prowadzenie spraw kadrowych pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych; prowadzenie i przechowywanie dokumentacji pracowniczej pracowników urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych;

3) prowadzenie spraw bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników;

4) koordynacja szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników;

5) organizowanie stażów, praktyk w urzędzie;

6) kontrola dyscypliny pracy pracowników urzędu;

7) koordynowanie przyjmowania oświadczeń majątkowych i innych związanych z przepisami antykorupcyjnymi;

8) przygotowywanie wniosków, dokumentacji i listów gratulacyjnych dla pracowników otrzymujących nagrody jubileuszowe, odchodzących na emeryturę;

9) organizacja i nadzorowanie przebiegu wyborów i referendów;

10) realizowanie zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej;

11) organizacja warunków przestrzegania przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych we współpracy z Referatem Administracyjno-Gospodarczym oraz administratorem bezpieczeństwa informacji systemów informatycznych w urzędzie;

12) organizowanie badania satysfakcji pracowników i opracowywanie wyników w porozumieniu wspólnie ze stanowiskiem ds. informacji publicznej i współpracy z organizacjami pozarządowymi;

13) organizowanie przeprowadzania ocen pracowniczych;

14) realizowanie zadań z zakresu ochotniczych straży pożarnych.

wstecz