Referat Gospodarki nieruchomościami
Urząd Miasta Czarnków
Plac Wolności 6
Piętro II, pokój 212
Godziny pracy
poniedziałek 7.30 – 18.00
wtorek, środa, czwartek 7.30 – 15.30
piątek 7.30 – 15.00
NAZWISKO |
STANOWISKO |
TELEFON |
|
Janyska Jerzy |
Kierownik Referatu |
67 255 28 04 |
|
Dorożała Judyta |
ds. zarządzania nieruchomościami |
67 255 28 03 |
Do głównych zadań Referatu Gospodarki Nieruchomościami należy:
1) prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą i oddawaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości stanowiących własność miasta;
2) prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości niezbędnych do wykonywania zadań miasta;
3) prowadzenie spraw związanych z prawem pierwokupu nieruchomości;
4) prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
5) prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem, wynajmowaniem, użyczaniem, oddawaniem w trwały zarząd oraz obciążaniem ograniczonymi prawami rzeczowymi nieruchomości stanowiących własność miasta, z wyjątkiem lokali użytkowych i mieszkalnych;
6) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia Skarbu Państwa;
7) prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazw ulicom, placom, rondom, osiedlom oraz numeracji porządkowej nieruchomości;
8) prowadzeniem spraw związanych ze zmianą granic administracyjnych miasta;
9) prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem projektów podziału nieruchomości, przeprowadzaniem rozgraniczeń oraz wznowień granic nieruchomości;
10) prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i podziałem nieruchomości;
11) prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości oraz zwrotem nieruchomości wywłaszczonych;
12) prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa;
13) prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych ogródków działkowych;
14) prowadzenie spraw związanych z opłatami adiacenckimi;
15) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego w zakresie spraw prowadzonych przez referat;
16) prowadzenie spraw z zakresu roszczeń kościołów i związków wyznaniowych;
17) prowadzenie spraw związanych z ustawianiem i rozliczaniem umów za stawianie reklam na gruntach komunalnych z wyłączeniem dróg publicznych i wewnętrznych;
18) prowadzenie spraw związanych z ujawnianiem w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości miasta.
Jak załatwić sprawę?