Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Jak załatwić sprawę w urzędzie » Impreza masowa

Jak załatwić sprawę w urzędzie: Impreza masowa

 

...

Urząd Miasta Czarnków
Pl. Wolności 6
64-700 Czarnków
tel.:67/255-25-00
faks 67/255-26-77
um@czarnkow.pl

KARTA USŁUGI

Nr 01/2012/OB

Zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej

Data aktualizacji:
23 września 
2020r

 

Gdzie załatwię sprawę?

Urząd Stanu Cywilnego,  parter, pokój nr 15

Krystyna Górzna
Katarzyna Jarosz  
tel. 0 67 253 02 00
fax. 0 67 255 26 77
e-mail usc@czarnkow.pl

Godziny otwarcia:
poniedziałek                      7:30 - 18:00 w czasie pandemii do 15.30
wtorek, środa, czwartek     7:30 - 15:30
piątek                               7:30 - 15:00

Co przygotować?

Wniosek o zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej.

Do wniosku należy dołączyć:

  • program i regulamin imprezy masowej,
  • opinie:
    • Komendanta Powiatowego Policji,
    • Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej,
    • Kierownika jednostki organizacyjnej pomocy doraźnej (pogotowia ratunkowego) właściwej ze względu na obszar odpowiedzialności służbowej, która musi zawierać informacje o niezbędnej wielkości jej sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu oraz o przewidywanych zagrożeniach, Powiatowego Inspektora Sanitarnego,
  • informacja o liczbie miejsc dla osób w obiekcie lub terenie, gdzie impreza masowa będzie organizowana, mogących wystąpić zagrożeniach porządku publicznego, w tym informacje o ewentualnym uznaniu imprezy masowej za imprezę o podwyższonym ryzyku, oraz informacje o liczbie osób, które mogą być obecne na imprezie masowej, o stanie liczebnym organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służb: porządkowej i organizacyjnej, w odniesieniu do tych służb przyjmuje się przelicznik: co najmniej 10 osób służby porządkowo-informacyjnej na 300 osób (w tym nie mniej 20% służby porządkowej) i co najmniej 1 osoba służby porządkowo-informacyjnej na następne 100 osób. W przypadku uznania imprezy za imprezę o podwyższonym ryzyku przeliczniki te wynoszą odpowiednio 15 osób służby porządkowo-informacyjnej na 200 osób i co najmniej 2 osoby służby porządkowo-informacyjnej na każde następne 100 osób (w tym służba porządkowa nie mniej niż 50%),
  • regulamin obiektu, zawierający informację o monitoringu,
  • wskazanie osoby reprezentującej organizatora w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezie masowej,
  • graficzny plan obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, zawierający oznaczenie:
    • dróg dojścia i rozchodzenia się publiczności,
    • dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych,
    • punktów obsługi medycznej,
    • punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych,
    • punktów informacyjnych,
    • lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu,
    • informacje o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów,
    • informacje o stanie liczebnym, organizacji, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej i informacyjnej oraz pisemną instrukcję określającą zadania służby porządkowej i informacyjnej
      i warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczaniu imprezy,
  • szczegółowe zasady postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia,
  • informacje o zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk,
  • polisę ubezpieczeniową,
  • pisemną zgodę na przeprowadzenie imprezy masowej kierownika jednostki organizacyjnej lasów państwowych w razie przeprowadzenia imprezy na terenach będących w zarządzie tej jednostki.

Organizator imprezy masowej jest zobowiązany wystąpić do Burmistrza Miasta Czarnkowa z wnioskiem o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej, nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.

Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?

Opłatę skarbową  w wysokości 82 zł można wpłacić:

  •         przelewem na konto Urzędu Miasta Czarnków:
    PKO BP   22 1020 3903 0000 1402 0046 2747
    Proszę dołączyć do wniosku oryginał dowodu wpłaty.

  •         gotówką w kasie Urzędu Miasta i dołączyć do wniosku.

Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?

Biuro Obsługi Klienta, parter.   

Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?

Wydanie zezwolenia albo odmowę jego wydania następuje w terminie co najmniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej.

Co zrobi urząd?

Organizator imprezy występuje z wnioskiem o wydanie zezwolenia nie później niż 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.

Wydanie zezwolenia albo odmowę jego wydania następuje w terminie co najmniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej.

W przypadku spełnienia przez organizatora wszystkich obowiązków i wymogów ustawowych oraz złożenia w terminie wymaganych opinii i dokumentów otrzymuje zgodę, w przeciwnym razie  otrzymuje odmowę. 

Informacje dodatkowe

Organizator imprezy masowej, nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy, jest zobowiązany wystąpić:

  • do Burmistrza Miasta z wnioskiem o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej.
  • do Komendanta Miejskiego Policji, Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej, Dyrektora Pogotowia Ratunkowego, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, z wnioskiem o wydanie opinii o niezbędnej wielkości sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy masowej, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu (terenu) oraz o przewidywanych zagrożeniach. 

Kto organizuje imprezę masową bez zezwolenia lub niezgodnie z warunkami określonymi w zezwoleniu lub przeprowadza imprezę wbrew zakazowi podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. O bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62, poz. 54 ze zmianami) 
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 2019 poz. 1000)
  •  Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2020, poz. 256 t.j. )

Tryb odwoławczy

Od decyzji służy prawo wniesienia odwołanie w terminie czternastu dnia od dnia doręczenia stronie, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile, odwołanie organizatora od decyzji nie wstrzymuje jej wykonania.

 

Dokumenty do pobrania:
Wniosek o zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej
(wprowadził: Natalia Burdajewicz 2015-02-03 08:22:36)
rozmiar pliku: 58.4Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz