Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Jak załatwić sprawę w urzędzie » Herb Miasta Czarnków

Jak załatwić sprawę w urzędzie: Herb Miasta Czarnków

 

 

http://www.czarnkow.pl/herb.jpg

Urząd Miasta Czarnków
Pl. Wolności 6
64-700 Czarnków
tel.:67/255-25-00
faks 67/255-26-77
um@czarnkow.pl

 

KARTA USŁUGI

OR.0143.1.2012

 

Herb Miasta Czarnków

 

Data aktualizacji:
28.08.2020 r.

 

Gdzie załatwię sprawę?

Biuro Rady Miasta, I piętro, p. 109

Lucyna Żwawiak,
tel. 067 253 02 11,
e-mail: radni@czarnkow.pl

Godziny:  
poniedziałek: 7.30 - 18.00 (w czasie epidemii do 15.30)
wtorek-czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 15.00

Co przygotować?

Odręczny wniosek stanowiący podstawę do wszczęcia postępowania, zawierający następujące dane i załączniki:

·   imię i nazwisko wnioskodawcy,

·   wskazanie miejsca, publikacji, strony internetowej, znaku towarowego, itp, w których ma być zawarty herb Miasta Czarnków,

·   przedstawienie projektu wzoru znaku zawierającego herb Miasta Czarnków.

Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?

Nie pobiera się opłat.

Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?

Parter Ratusza, Biuro Obsługi Klienta.

Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?

Sesje Rady Miasta Czarnków zwykle odbywają się w odstępach miesięcznych, w ostatni czwartek miesiąca. Posiedzenie komisji
w tygodniu poprzedzającym termin sesji. 

Co zrobi urząd?

Złożony wniosek trafia do Biura Rady Miasta, gdzie zostaje przygotowany projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na użycie herbu.

Projekt podlega zaopiniowaniu przez  Komisje Rady Miasta Czarnków,
a następnie podlega uchwaleniu przez radnych na sesji.

Po sesji Wnioskodawca otrzymuje pisemną informację o sposobie załatwienia sprawy, a także uchwałę Rady Miasta, jeśli zostanie wyrażona zgoda na użycie herbu.  

Informacje dodatkowe

Używanie i rozpowszechnianie wizerunku herbu Miasta Czarnków przez podmioty inne, niż wykonujące zadania gminy, wymaga zgody Rady Miasta Czarnków.

Zgodę na umieszczenie herbu w znakach towarowych, na stronach internetowych, publikacjach, udziela Rada Miasta Czarnków w formie uchwały.
 

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2020 roku, poz. 713).

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.

 

 

wstecz