Gdzie załatwię sprawę?
|
Biuro Rady Miasta, I piętro, p. 109 Lucyna Żwawiak, tel. 067 253 02 11, e-mail: radni@czarnkow.pl Godziny: poniedziałek: 7.30 - 18.00 (w czasie epidemii do 15.30) wtorek-czwartek: 7.30 - 15.30 piątek: 7.30 - 15.00
|
Co przygotować?
|
Odręczny wniosek stanowiący podstawę do wszczęcia postępowania, zawierający następujące dane i załączniki:
· imię i nazwisko wnioskodawcy,
· wskazanie miejsca, publikacji, strony internetowej, znaku towarowego, itp, w których ma być zawarty herb Miasta Czarnków,
· przedstawienie projektu wzoru znaku zawierającego herb Miasta Czarnków.
|
Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?
|
Nie pobiera się opłat.
|
Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?
|
Parter Ratusza, Biuro Obsługi Klienta.
|
Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?
|
Sesje Rady Miasta Czarnków zwykle odbywają się w odstępach miesięcznych, w ostatni czwartek miesiąca. Posiedzenie komisji w tygodniu poprzedzającym termin sesji.
|
Co zrobi urząd? |
Złożony wniosek trafia do Biura Rady Miasta, gdzie zostaje przygotowany projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na użycie herbu.
Projekt podlega zaopiniowaniu przez Komisje Rady Miasta Czarnków, a następnie podlega uchwaleniu przez radnych na sesji.
Po sesji Wnioskodawca otrzymuje pisemną informację o sposobie załatwienia sprawy, a także uchwałę Rady Miasta, jeśli zostanie wyrażona zgoda na użycie herbu.
|
Informacje dodatkowe |
Używanie i rozpowszechnianie wizerunku herbu Miasta Czarnków przez podmioty inne, niż wykonujące zadania gminy, wymaga zgody Rady Miasta Czarnków. Zgodę na umieszczenie herbu w znakach towarowych, na stronach internetowych, publikacjach, udziela Rada Miasta Czarnków w formie uchwały.
|
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 roku, poz. 713).
|
Tryb odwoławczy
|
Nie przysługuje.
|