Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html

Struktura urzędu: Referat Administracyjno-Gospodarczy

Referat Administracyjno - Gospodarczy

Urząd Miasta Czarnków
Plac Wolności 6
Piętro II, pokój 214, 215
+ dyżurka, serwerownia

Godziny pracy

poniedziałek 7.30 – 18.00
wtorek, środa, czwartek 7.30 – 15.30
piątek 7.30 – 15.00

NAZWISKO

STANOWISKO

TELEFON

E-MAIL

POMIESZCZENIE

Madaj Krzysztof

Kierownik Referatu

67 2552805
795146977

oag@czarnkow.pl

piętro II, p. 215

Jasińska Władysława

Ds. Administracyjnych

67 2552806
795146976

gospodarczy@czarnkow.pl

piętro II, p. 214

Marcińczak Piotr

Ds. Informatyzacji

67 2530214
668166473

info@czarnkow.pl

Piętro II, p. 214

Grodzki Mikołaj

Pracownik Gospodarczy

67 2552183

-

Parter, dyżurka

Żubrynowicz Wiesław

Pracownik Gospodarczy

67 2552183
795146979

-

Parter, dyżurka

 

Do głównych zadań Referatu Administracyjno-Gospodarczego należy:

1) administrowanie budynkiem i majątkiem urzędu;

2) nadzór nad utrzymaniem bezpieczeństwa, porządku i czystości w pomieszczeniach urzędu oraz w jego otoczeniu;

3) prowadzenie napraw i remontów w urzędzie;

4) zaopatrzenie urzędu w meble, sprzęt komputerowy, inne środki techniczne oraz materiały biurowe, druki, prasę;

5) prowadzenie magazynu urzędu;

6) obsługa imprez okolicznościowych organizowanych przez urząd oraz organizowanie okolicznościowego wystroju urzędu i miasta;

7) prowadzenie archiwum zakładowego urzędu;

8) prowadzenie szczegółowej ewidencji mienia komunalnego w zakresie spraw prowadzonych przez referat;

9) prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych i nadzór nad ich przechowywaniem;

10) wydawanie legitymacji służbowych;

11) prowadzenie oficjalnych tablic urzędowych w urzędzie i na terenie miasta;

12) nadzorowanie pod względem estetycznym i merytorycznym systemów: oznakowania wewnętrznego i identyfikacji wizualnej;

13) organizacja doręczania korespondencji urzędowej;

14) organizacja środków łączności i rozliczanie kosztów ich utrzymania;

15) prowadzenie biblioteki zakładowej;

16) koordynowanie prac związanych z organizacją systemu zarządzania kryzysowego;

17) ustalanie procedur reagowania kryzysowego;

18) koordynowanie przygotowań i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej na terenie miasta;

19) organizowanie systemu ostrzegania i alarmowania ludności;

20) organizowanie systemu łączności w sytuacjach kryzysowych;

21) opracowywanie, aktualizacja oraz realizacja planów: reagowania kryzysowego, obrony cywilnej miasta;

22) realizacja zadań wynikających z ustawy o stanie klęski żywiołowej;

23) koordynowanie procesu informatyzacji urzędu i budowania lokalnej infrastruktury e-administracji;

24) administrowanie siecią komputerową urzędu;

25) gospodarowanie sprzętem komputerowym;

26) koordynacja użytkowania sprzętu komputerowego;

27) realizacja zadań związanych z wdrażaniem systemów komputerowych; analizowanie potrzeb urzędu w zakresie systemów informatycznych;

28) opracowywanie zasad eksploatacji sprzętu i oprogramowania informatycznego;

29) realizacja zadań związanych z techniczną obsługą serwisów internetowych urzędu;

30) zapewnienie warunków bezpieczeństwa danych przetwarzanych w systemach teleinformatycznych;

31) zapewnienie warunków ochrony danych osobowych i informacji niejawnych przetwarzanych w systemach teleinformatycznych, wypełnianie zadań administratora bezpieczeństwa informacji;

32) współpraca z pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejawnych;

33) szkolenie pracowników w zakresie posługiwania się sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem;

34) techniczna obsługa sesji i innych posiedzeń organizowanych przez organy miasta;

35) nadzór i rozliczanie osób odbywających w urzędzie karę ograniczenia wolności.

wstecz