Referat Administracyjno - Gospodarczy
Urząd Miasta Czarnków
Plac Wolności 6
Piętro II, pokój 214, 215
+ dyżurka, serwerownia
Godziny pracy
poniedziałek 7.30 – 18.00
wtorek, środa, czwartek 7.30 – 15.30
piątek 7.30 – 15.00
NAZWISKO |
STANOWISKO |
TELEFON |
|
POMIESZCZENIE |
Madaj Krzysztof |
Kierownik Referatu |
67 2552805 |
piętro II, p. 215 |
|
Jasińska Władysława |
Ds. Administracyjnych |
67 2552806 |
piętro II, p. 214 |
|
Marcińczak Piotr |
Ds. Informatyzacji |
67 2530214 |
Piętro II, p. 214 |
|
Grodzki Mikołaj |
Pracownik Gospodarczy |
67 2552183 |
- |
Parter, dyżurka |
Żubrynowicz Wiesław |
Pracownik Gospodarczy |
67 2552183 |
- |
Parter, dyżurka |
Do głównych zadań Referatu Administracyjno-Gospodarczego należy:
1) administrowanie budynkiem i majątkiem urzędu;
2) nadzór nad utrzymaniem bezpieczeństwa, porządku i czystości w pomieszczeniach urzędu oraz w jego otoczeniu;
3) prowadzenie napraw i remontów w urzędzie;
4) zaopatrzenie urzędu w meble, sprzęt komputerowy, inne środki techniczne oraz materiały biurowe, druki, prasę;
5) prowadzenie magazynu urzędu;
6) obsługa imprez okolicznościowych organizowanych przez urząd oraz organizowanie okolicznościowego wystroju urzędu i miasta;
7) prowadzenie archiwum zakładowego urzędu;
8) prowadzenie szczegółowej ewidencji mienia komunalnego w zakresie spraw prowadzonych przez referat;
9) prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych i nadzór nad ich przechowywaniem;
10) wydawanie legitymacji służbowych;
11) prowadzenie oficjalnych tablic urzędowych w urzędzie i na terenie miasta;
12) nadzorowanie pod względem estetycznym i merytorycznym systemów: oznakowania wewnętrznego i identyfikacji wizualnej;
13) organizacja doręczania korespondencji urzędowej;
14) organizacja środków łączności i rozliczanie kosztów ich utrzymania;
15) prowadzenie biblioteki zakładowej;
16) koordynowanie prac związanych z organizacją systemu zarządzania kryzysowego;
17) ustalanie procedur reagowania kryzysowego;
18) koordynowanie przygotowań i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej na terenie miasta;
19) organizowanie systemu ostrzegania i alarmowania ludności;
20) organizowanie systemu łączności w sytuacjach kryzysowych;
21) opracowywanie, aktualizacja oraz realizacja planów: reagowania kryzysowego, obrony cywilnej miasta;
22) realizacja zadań wynikających z ustawy o stanie klęski żywiołowej;
23) koordynowanie procesu informatyzacji urzędu i budowania lokalnej infrastruktury e-administracji;
24) administrowanie siecią komputerową urzędu;
25) gospodarowanie sprzętem komputerowym;
26) koordynacja użytkowania sprzętu komputerowego;
27) realizacja zadań związanych z wdrażaniem systemów komputerowych; analizowanie potrzeb urzędu w zakresie systemów informatycznych;
28) opracowywanie zasad eksploatacji sprzętu i oprogramowania informatycznego;
29) realizacja zadań związanych z techniczną obsługą serwisów internetowych urzędu;
30) zapewnienie warunków bezpieczeństwa danych przetwarzanych w systemach teleinformatycznych;
31) zapewnienie warunków ochrony danych osobowych i informacji niejawnych przetwarzanych w systemach teleinformatycznych, wypełnianie zadań administratora bezpieczeństwa informacji;
32) współpraca z pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejawnych;
33) szkolenie pracowników w zakresie posługiwania się sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem;
34) techniczna obsługa sesji i innych posiedzeń organizowanych przez organy miasta;
35) nadzór i rozliczanie osób odbywających w urzędzie karę ograniczenia wolności.