Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Struktura urzędu » Referat Oświaty

Struktura urzędu: Referat Oświaty

Referat Oświaty

Urząd Miasta Czarnków
Plac Wolności 6
Piętro II, pokój 201, 202, 204

Godziny pracy

poniedziałek 7.30 – 16.00
wtorek, środa, czwartek 7.30 – 15.30
piątek 7.30 – 15.00

NAZWISKO

STANOWISKO

TELEFON

E-MAIL

POMIESZCZENIE

Leśna Jolanta

Kierownik Referatu

67 253 02 22

kadryoswiata@czarnkow.pl

Piętro II, p.204

 

Liszkowska Elżbieta

 

Główny Księgowy

67 253 02 18

przedszkola@czarnkow.pl

Piętro II, p.201

 

Miler Ewa

ds. wynagrodzeń i księgowości

67 253 02 17

szkola@czarnkow.pl

Piętro II, p.202

Staszewska Renata ds. wynagrodzeń i księgowości

67 253 02 17

renata.staszewska@czarnkow.pl

Piętro II, p. 202

Kubiak Anna ds. księgowości i rozliczeń VAT

67 253 02 17

 

anna.kubiak@czarnkow.pl

Piętro II, p.202

 

1. Do głównych zadań Referatu Oświaty należy:

1) prowadzenie rachunkowości budżetowej oraz obsługa finansowo-księgowa jednostek oświatowych;

2) współpraca z dyrektorami jednostek oświatowych w zakresie projektowania budżetów;

3) dokonywanie okresowych analiz i ocen realizacji budżetu oraz koordynacja jego prawidłowego wykonania;

4) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;

5) współpraca w zakresie realizacji inwestycji i remontów obiektów oświatowych;

6) prowadzenie rozliczeń finansowych, w tym środków finansowych pochodzących z Unii Europejskiej w ramach projektów i programów realizowanych w placówkach oświatowych;

7) współpraca z dyrektorami w zakresie przygotowania arkuszy organizacyjnych;

8) prowadzenie spraw związanych z ewidencją niepublicznych placówek oświatowych;

9) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji niepublicznym szkołom i przedszkolom oraz szkołom publicznym prowadzonym przez osoby prawne inne niż samorząd terytorialny lub osoby fizyczne;

10) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dofinansowania kosztów kształcenia młodocianego pracownika zamieszkałego na terenie Gminy Miasta Czarnków;

11) organizowanie dowozu dzieci do placówek kształcenia specjalnego;

12) prowadzenie spraw kadrowych dyrektorów, nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami w placówkach oświatowych;

13) obsługa wynagrodzeń nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami zatrudnionych w placówkach oświatowych;

14) prowadzenie i koordynacja Systemu Informacji Oświatowej;

15) nadzór nad realizacją obowiązku szkolnego i obowiązku nauki;

16) koordynacja procesu ustalania sieci placówek oświatowych;

17) organizowanie postępowania egzaminacyjnego dla nauczycieli ubiegających się o stopień nauczyciela mianowanego.

2. Kierownik Referatu Oświaty wykonuje zadania przypisane głównemu księgowemu jednostek oświatowych w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej na podstawie budżetu, prowadzenia rachunkowości, sprawowania kontroli wewnętrznej, sprawozdawczości, opracowywania projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości jednostek, prowadzenie księgowości finansowej.


 
Jak załatwić sprawę?

Dokształcanie młodocianych

Wniosek o wpis do ewidencji przedszkoli niepublicznych

wstecz