W okresie od 3 września 2013 r. do 20 grudnia 2013. firma Quality Progress, na zlecenie Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Nadnoteckich zrealizował zamówienie w zakresie wdrożenia metod badania satysfakcji klientów zewnętrznych w 4 Jednostkach Samorządu Terytorialnego, w ramach projektu „Dobry i przyjazny urząd”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Podziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).
Projekt obejmował dwa rodzaje badań:
W projekcie uczestniczyły następujące Jednostki Samorządu Terytorialnego:
Cele badań:
1. Ocena jakości usług świadczonych przez urzędy biorące udział w projekcie poprzez analizę istotności i satysfakcji poszczególnych aspektów wpływających na zadowolenie klientów z wykorzystaniem tradycyjnego badania ankietowego (PAPI) oraz wspomaganego komputerowo badania ankietowego (CAWI),
2. Opracowanie metodyki badawczej pozwalającej na kontynuację badań przez urzędy, a także porównywanie wyników uzyskiwanych w poszczególnych okresach,
3. Analiza wyników i przeprowadzenie wnioskowania, które umożliwią zaprojektowanie najbardziej adekwatnych działań (korygujących, zapobiegawczych, doskonalących).
Poniżej załączone zostały raporty z badań.
Dokumenty do pobrania: | |
Raport z badań satysfakcji klienta zewnętrznego (wprowadził: Natalia Burdajewicz 2015-02-05 14:25:52) rozmiar pliku: 683.3Kb | |
Raport z badań satysfakcji klienta zewnętrznego w Urzędzie Miasta Czarnków (wprowadził: Natalia Burdajewicz 2015-02-05 14:25:12) rozmiar pliku: 566.1Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |