Zespół Gospodarki Miejskim Zasobem Lokalowym
Urząd Miasta Czarnków
Plac Wolności 6
Parter, pokój 3
Godziny pracy
poniedziałek 7.30 – 18.00
wtorek, środa, czwartek 7.30 – 15.30
piątek 7.30 – 15.00
NAZWISKO |
STANOWISKO |
TELEFON |
|
Kubiś Małgorzata |
Ds. Gospodarki Mieszkaniowej |
67 253 02 12 |
|
Górzyńska Małgorzata |
Ds. Rozliczania Lokali i Windykacji Opłaty Parkingowej |
|
|
Frąckowiak Jolanta |
Ds. Technicznych |
67 253 00 78 |
|
Wicher Mateusz |
Konserwator - Elektryk |
795 146 983 |
- |
Wentland Andrzej |
Pracownik Gospodarczy |
692 126 862 |
- |
Do głównych zadań Zespołu Gospodarki Miejskim Zasobem Lokalowym należy:
1) administracja i zarządzanie budynkami stanowiącymi mienie komunalne i małych wspólnot mieszkaniowych z udziałem miasta;
2) prowadzenie spraw związanych z zaspokojeniem potrzeb mieszkaniowych z zasobów komunalnych; w tym najmu lokali mieszkalnych;
3) reprezentowanie miasta we wspólnotach mieszkaniowych;
4) administrowanie miejskimi gruntami zabudowanymi i niezabudowanymi przylegającymi do administrowanych i zarządzanych nieruchomości;
5) windykacja należności czynszowych i opłat eksploatacyjnych;
6) W zakresie obsługi najemców lokali komunalnych i utrzymania budynków, lokali i terenów komunalnych, prowadzi sprawy dotyczące:
a) planowania remontów i rozliczania kosztów w budynkach komunalnych,
b) zawierania umów najmu,
c) windykacji należności czynszowych,
d) zameldowania na pobyt stały i czasowy,
e) przygotowywanie umów na dostarczanie mediów i rozliczania dostarczonych mediów (woda, ścieki, energia elektryczna itp.),
f) zlecania, nadzorowania i rozliczania robót remontowych w budynkach, lokalach i na terenach komunalnych,
g) przekazywania lokali komunalnych do zasiedlenia,
h) kontroli czystości w częściach wspólnych budynków komunalnych oraz terenów zewnętrznych wraz z utrzymaniem zieleni i odśnieżaniem,
i) konserwacji budynków, lokali i terenów komunalnych,
j) prowadzenie księgowości wpłat należności za lokale mieszkalne oraz za zużycie wody,
k) nadzór nad terminowością dokonywanych wpłat,
l) organizowanie przetargów na najem lokali użytkowych;
7) prowadzenie ewidencji komunalnych lokali mieszkalnych i użytkowych, pomieszczeń gospodarczych i piwnic oraz ewidencji mieszkańców;
8) zabezpieczanie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem i zniszczeniem,
9) prowadzenie spraw technicznych związanych z pracami budowlanymi dotyczącymi budynków mieszkalnych, w szczególności:
a) określanie zakresu prac,
b) przygotowywanie kosztorysów inwestorskich,
c) sprawdzanie kosztorysów powykonawczych,
d) przygotowywanie dokumentacji przetargowej,
e) nadzór na wykonywanymi robotami;
10) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem instalacji i przyłączy, zlecanie kontroli instalacji jak również nadzorowanie usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości;
11) prowadzenie książek obiektów budowlanych,
12) zarządzanie bezpieczeństwem ludzi i obiektów od porażenia prądem oraz pożarów;
13) prowadzenie ewidencji zgłaszanych awarii;
14) zarządzanie ekipą remontową, organizacja pracy, zaopatrzenie, kontrola jakości pracy, rozliczanie.
Jak załatwić sprawę?