Gdzie załatwię sprawę?
|
Referat Gospodarki Nieruchomościami, II piętro, pok. 212,
Jerzy Janyska tel. 67 255 28 04 67 255 28 03 e-mail: grunty@czarnkow.pl
Godziny pracy: poniedziałek 730 - 1800 wtorek, środa, czwartek 730 - 1530 piątek 730 - 1500
|
Co przygotować?
|
Zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty jednorazowej
Formularze wniosku dostępne są:
- w Biurze Obsługi Klienta – parter
- w Referacie Gospodarki Nieruchomościami – II piętro, pok. 212
|
Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?
|
Opłaty: brak
|
Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?
|
W Biurze Obsługi Klienta, parter
|
Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?
|
Po przedłożeniu dowodu wpłaty 14 dni
|
Informacje dodatkowe
|
Osoba, która zamierza wnieść opłatę jednorazową powinna zgłosić ten zamiar na druku do pobrania w biurze poodawczym, pok. nr 212 lub internetowo. Po otrzymaniu informacji o wysokości opłaty należy ją uiścić, a następnie przedłożyć dowód wpłaty w siedzibie urzędu - pok. nr 212. Po okazaniu dowodu wpłaty Burmistrz Miasta Czarnków wydaje zaświadczenie wolne od opłaty skarbowej o wniesieniu opłaty przekształceniowej. Zaświadczenie te należy dołączyć do wniosku wieczystoksięgowego o wykreślenie z ksiegi wiecystej roszczeń Gminy Miasta Czarnków o opłatę przekształceniową. Składając wniosek o wykreślenie roszczeń w Sądzie Rejonowym w Trzciance, VI Zamiejscowym Wydziale Ksiąg Wieczystych w Czarnkowie przy ul. Ppłk. Zdzisława orłowskiego nr 1 należy wnieść opłatę sądową w wysokości 250 zł.
|
Podstawa prawna
|
Art. 7 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności tych gruntów (Dz. U. z 2018 r., poz. 1716 ze zm.)
|
Tryb odwoławczy
|
Nie dotyczy.
|