Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy Miasta Czarnków za 2019 rok:
1. Zgodnie z art. 28aa ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713), Burmistrz co roku przedstawia Radzie Miasta raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.
2. Rada Miasta rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi. Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę.
3. W debacie nad raportem mogą wziąć udział mieszkańcy. Czarnkowianie, którzy chcieliby zabrać głos podczas debaty muszą wcześniej złożyć w ratuszu pisemne zgłoszenie poparte podpisami przynajmniej 20 osób. Zgłoszenia można składać do 10 lipca 2020 r. w Biurze Obsługi Klienta lub do skrzynki podawczej wystawionej w przedsionku
(pl. Wolności 6, parter) w godzinach pracy urzędu.
4. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez przewodniczącego rady. W debacie może wziąć udział maksymalnie 15 osób.
5. Debata nad raportem o stanie gminy odbędzie się podczas sesji Rady Miasta 13 lipca 2020 r. o 14.00 w Miejskim Centrum Kultury w Czarnkowie, ul. Kościuszki 60.
Zgłoszenie mieszkańca Miasta Czarnków do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy.