Referat Techniczno - Inwestycyjny
Urząd Miasta Czarnków
Plac Wolności 6
Piętro II, pokój 208
Godziny pracy
poniedziałek 7.30 – 18.00
wtorek, środa, czwartek 7.30 – 15.30
piątek 7.30 – 15.00
NAZWISKO |
STANOWISKO |
TELEFON |
|
Pawłowski |
Kierownik Referatu |
67 253 02 24 |
|
Filoda |
Ds. Inwestycji |
67 255 56 04 |
|
Szymon Antkowiak |
Ds. Gospodarki Komunalnej |
67 253 02 23 |
|
Anna Adamiak-Serba |
Ds. Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych |
67 253 02 56 |
|
Panek Grzegorz |
Pracownik Gospodarczy |
795 146 982 |
Do głównych zadań Referatu Techniczno-Inwestycyjnego należy:
1) opracowywanie projektów planów inwestycyjnych i remontowych;
2) opracowywanie wniosków do wieloletniego planu finansowego oraz projektu budżetu miasta;
3) koordynowanie i przygotowywanie dokumentacji dotyczącej inwestycji i remontów;
4) prowadzenie spraw związanych z wykonaniem, zamknięciem, przeglądami i rozliczeniem inwestycji ujętych w budżecie miasta; prowadzenie nadzoru inwestorskiego;
5) pozyskiwanie i prowadzenie rozliczeń dodatkowych źródeł finansowania zadań miasta, w tym z funduszy europejskich;
6) koordynowanie i opracowywanie ogólnych i sektorowych planów strategicznych miasta; prowadzenie monitoringu ich realizacji oraz opracowywanie sprawozdań w tym zakresie;
7) planowanie i prowadzenie zamówień publicznych w zakresie inwestycji i remontów; prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczości i ewidencją zamówień publicznych w całym urzędzie;
8) współpraca z innymi komórkami urzędu w zakresie zamówień publicznych dokonywanych w związku z ich działalnością;
9) inicjowanie postępowań w sprawie opłaty adiacenckiej;
10) przekazywanie informacji do ogólnej ewidencji środków trwałych do Referatu Finansowego;
11) wykonywanie robót interwencyjnych oraz związanych z utrzymaniem i zabezpieczeniem dróg miejskich;
12) realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu;
13) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, zjazdu z drogi oraz naliczanie opłat i kar za ich zajęcie;
14) prowadzenie spraw związanych z dzierżawą, użyczaniem i udostępnianiem gruntów dróg wewnętrznych, zarządzanych przez miasto;
15) prowadzenie ewidencji dróg;
16) utrzymanie infrastruktury technicznej w zakresie oświetlenia;
17) utrzymywanie porządku i czystości w mieście;
18) utrzymywanie zieleni;
19) nadzór nad płatnymi parkingami;
20) nadzór nad targowiskami;
21) nadzór nad szaletami miejskimi;
22) prowadzenie spraw związanych z cmentarzami;
23) organizowanie i nadzorowanie robót publicznych; realizacja zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
Jak załatwić sprawę?
Zezwolenie na budowę, przebudowę zjazdu z drogi publicznej do nieruchomości, pól uprawnych |
Zezwolenie na umieszczenie w pasie drogowym obiektów handlowych i usługowych oraz reklam |