Urząd Miasta Czarnków Pl. Wolności 6 64-700 Czarnków tel.:67/255-25-00 faks 67/255-26-77 um@czarnkow.pl
|
KARTA USŁUGI
|
Nr 01/2011/{ref}
|
Wygaśnięcie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
|
Data aktualizacji:
23.09.2020 r.
|
Gdzie załatwię sprawę?
|
Ewidencja Działalności Gospodarczej, parter, pok. 8
Elżbieta Nowak tel. 67 253 02 27 e-mail: ewidgosp@czarnkow.pl
Godziny pracy
poniedziałek 730- 1800 (w czasie pandemii od 7.30 do 15.30) wtorek, środa, czwartek 730 - 1530 piątek 730- 1500
|
Co przygotować?
|
Wniosek do Burmistrza Miasta o zrzeknięcie się licencji wraz z oryginałem licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką.
|
Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?
|
Opłaty nie pobiera się.
|
Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?
|
Parter pok. 8, Ewidencja Działalności Gospodarczej
|
Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?
|
Bez zbędnej zwłoki. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postepowania.
|
Informacje dodatkowe
|
Licencja wygasa w razie:
- upływu okresu, na który została udzielona
- zrzeczenia się licencji
- śmierci posiadacza licencji
|
Podstawa prawna
|
- Ustawa z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym /t.j. Dz. U. z 2019 poz. 2140 ze zm./
|
Tryb odwoławczy
|
Od decyzji stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do samorządowego Kolegium odwoławczego w Pile. Odwołanie należy złożyć w terminie 14 dni od daty doręczenia.
|
|
|
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
- 1. Informacje dotyczące administratora danych
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania administracyjnego jest Burmistrz Miasta Czarnków i wykonujący jego zadania Urząd Miasta Czarnków.
Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Urząd Miasta Czarnków, Pl. Wolności 6 64-700 Czarnków
- przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: /miastoczarnkow/SkrytkaESP
- poprzez e-mail: um@czarnkow.pl
- telefonicznie: (67) 255 28 01
- 2. Inspektor ochrony danych:
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Urząd Miasta Czarnków, Pl. Wolności 6, 64-700 Czarnków
- przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: /miastoczarnkow/SkrytkaESP
- poprzez e-mail: um@czarnkow.pl
- telefonicznie: (67) 255 28 01 (Biuro Obsługi Klienta) lub tel. bezpośredni 67 255 36 01
- Inspektorem ochrony danych osobowych jest Kamila Szpotek.
- 3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne:
Państwa dane będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów prawa w celu wypełnienia obowiązków ciążących na Urzędzie Miasta Czarnków. Podstawą przetwarzania danych jest:
- ustawa z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.2140 ze zm.)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.),
- art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia RODO,
- ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 164 ze zm.).
4. Okres przechowywania danych:
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem administracyjnym przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa tj. m.in. ustawą z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.).
5. Komu przekazujemy Państwa dane?
W związku z przetwarzaniem danych w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze Państwa dane będą przekazywane wyłącznie:
- organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenia organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych.
- Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
7. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym przysługują Państwu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są w pkt. 1 i 2).
8. Obowiązek podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy podstawą przetwarzania danych jest przepis prawa.