Sekretarz odpowiada za sprawne funkcjonowanie urzędu.
Do zadań sekretarza należy w szczególności:
1) organizowanie pracy urzędu, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów, sprawny obieg dokumentów oraz załatwianie skarg i wniosków w tych sprawach;
2) realizację polityki zarządzania zasobami ludzkimi urzędu; nadzorowanie spraw kadrowych, spraw podnoszenia kwalifikacji przez pracowników;
3) koordynowanie procesu stanowienia uchwał rady i zarządzeń burmistrza;
4) współpraca z urzędnikiem wyborczym w zakresie sprawnego przeprowadzania wyborów i referendów;
5) nadzór nad gospodarką majątkiem urzędu;
6) prowadzenie spraw miasta powierzonych przez burmistrza.
Sekretarz nadzoruje pracę:
1) Wydziału Organizacyjnego z Referatem Administracyjno-Gospodarczym:
c) ds. informacji publicznej i wspólpracy z NGO
e) Referat Administracyjno - Gospodarczy
Sekretarz jest przedstawicielem mienia Gminy Miasta Czarnków w spółce TBS sp. z o.o.
W czasie nieobecności sekretarza część jego obowiązków przejmuje burmistrz lub upoważniona przez niego osoba.
Dokumenty do pobrania: | |
Zarządzenie 163/2012 (wprowadził: Natalia Burdajewicz 2015-01-26 12:23:57) rozmiar pliku: 309.9Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |