Urząd Miasta Czarnków Pl. Wolności 6 64-700 Czarnków tel.:67/255-25-00 faks 67/255-26-77 um@czarnkow.pl
|
KARTA USŁUGI
|
Nr 01/2011/{ref}
|
Przewozy regulowane
|
Data aktualizacji: 23.09.2020 r.
|
Gdzie załatwię sprawę?
|
Ewidencja Działalności Gospodarczej, parter, pok. 8
Elżbieta Nowak tel. 67 253-02-27 e-mail: ewidgosp@czarnkow.pl
Godziny pracy
poniedziałek 730- 1800 (w czasie pandemii od 7.30 do 15.30)
wtorek, środa, czwartek 730 - 1530
piątek 730- 1500
|
Co przygotować?
|
Wymagane dokumenty
1) wniosek o udzielenie zezwolenia na przewozy regularne,
2) do wniosku o udzielenie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym dołącza się:
· kopię licencji,
· proponowany rozkład jazdy uwzględniający przystanki, godziny odjazdów środków transportowych, długość linii komunikacyjnej, podaną w kilometrach, i odległości między przystankami, kursy oraz liczbę pojazdów niezbędnych do wykonywania codziennych przewozów, zgodnie z rozkładem jazdy,
· schemat połączeń komunikacyjnych z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami,
· potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z obiektów dworcowych i przystanków, dokonane z ich właścicielami lub zarządzającymi,
· zobowiązanie do zamieszczania informacji o godzinach odjazdów na tabliczkach przystankowych na przystankach,
· cennik,
· wykaz pojazdów, z określeniem ich liczby oraz liczby miejsc, którymi wnioskodawca zamierza wykonywać przewozy,
3) Opłaty za zezwolenia.
|
Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?
|
Opłatę uiszcza się w całości przy obiorze zezwolenia. Należy ją uiścić w kasie Urzędu Miasta lub wpłacić na rachunek Urzędu Miasta Czarnków: PKO BP 22 1020 3903 0000 1402 0046 2747
Opłata za udzielenie zezwolenia w przewozach regularnych na obszarze gminy wynosi:
- 100 zł przy ważności zezwolenia na 1 rok,
- 150 zł przy ważności zezwolenia do 2 lat,
- 200 zł przy ważności zezwolenia do 3 lat,
- 250 zł przy ważności zezwolenia do 4 lat,
- 300 zł przy ważności zezwolenia do 5 lat.
W przewozach regularnych specjalnych na obszarze gminy opłaty wynoszą 50% ww. opłat.
Opłata administracyjna za wydanie wypisu z zezwolenia - w wysokości 1% opłaty jak za wydanie zezwolenia
|
Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?
|
Miejsce złożenia dokumentów: parter, pok. 8, Ewidencja Działalności Gospodarczej
|
Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?
|
Do 30 dni
|
Co zrobi urząd?
|
Urząd wydaje zezwolenie. Zezwolenie na wykonywanie przewozów regulowanych wydaje się na okres nie dłuższy ni do 31.12.2020 r.
|
Podstawa prawna
|
- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 2140 ze zm.).
- Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz. U. z 2013r. poz. 916).
|
Tryb odwoławczy
|
Od decyzji stronie służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile za pośrednictwem organu, który decyzję wydał w ciągu 14 dni od daty doręczenia Odwołanie składa się w Biurze Obsługi Klienta.
|
|
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
1. Informacje dotyczące administratora danych
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania administracyjnego jest Burmistrz Miasta Czarnków i wykonujący jego zadania Urząd Miasta Czarnków.
Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Urząd Miasta Czarnków, Pl. Wolności 6 64-700 Czarnków
- przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: /miastoczarnkow/SkrytkaESP
- poprzez e-mail: um@czarnkow.pl
- telefonicznie: (67) 255 28 01
2. Inspektor ochrony danych:
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Urząd Miasta Czarnków, Pl. Wolności 6, 64-700 Czarnków
- przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: /miastoczarnkow/SkrytkaESP
- poprzez e-mail: um@czarnkow.pl
- telefonicznie: (67) 255 28 01 (Biuro Obsługi Klienta) lub tel. bezpośredni 67 255 36 01
- Inspektorem ochrony danych osobowych jest Kamila Szpotek.
3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne:
Państwa dane będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów prawa w celu wypełnienia obowiązków ciążących na Urzędzie Miasta Czarnków. Podstawą przetwarzania danych jest:
- ustawa z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.2140 ze zm.)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.),
- art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia RODO,
- ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 164 ze zm.).
4. Okres przechowywania danych:
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem administracyjnym przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa tj. m.in. ustawą z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.).
5. Komu przekazujemy Państwa dane?
W związku z przetwarzaniem danych w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze Państwa dane będą przekazywane wyłącznie:
- organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenia organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych.
- Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
6. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym przysługują Państwu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są w pkt. 1 i 2).
7. Obowiązek podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy podstawą przetwarzania danych jest przepis prawa.