Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Struktura urzędu » Biuro Rady Miasta .

Struktura urzędu: Biuro Rady Miasta .

Biuro Rady Miasta

Urząd Miasta Czarnków
Plac Wolności 6
Piętro I, pokój 109

Godziny pracy

poniedziałek 7.30 – 18.00
wtorek, środa, czwartek 7.30 – 15.30
piątek 7.30 – 15.00

NAZWISKO

STANOWISKO

TELEFON

E-MAIL

Żwawiak Lucyna

Ds. Obsługi Biura Rady Miasta

67 253 02 11

radni@czarnkow.pl


Do głównych zadań Biura Rady Miasta należy:

1) obsługa organizacyjna rady;

2) przygotowywanie, we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami projektów uchwał Rady oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady;

3) współpraca z przewodniczącymi: rady i komisji,

4) sporządzanie protokołów i notatek stanowiących urzędowy zapis przebiegu obrad, podejmowanych uchwał i rozstrzygnięć;

5) przygotowywanie uchwał i innych dokumentów do przedłożenia organom nadzoru i do publikacji;

6) kierowanie podjętych uchwał do podmiotów odpowiedzialnych za ich wykonanie;

7) prowadzenie zbioru uchwał rady i wyodrębnionego zbioru prawa miejscowego;

8) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji radnych;

9) prowadzenie rejestru skarg i wniosków kierowanych do Rady;

10) udzielanie pomocy technicznej radnym w wykonaniu ich mandatu;

11) prowadzenie spraw diet radnych;

12) organizacja dyżurów przewodniczącego rady, kontaktowanie wyborców z radnymi;

13) opracowywanie sprawozdań z pracy rady i komisji;

14) przygotowywanie informacji do miejskiego serwisu internetowego na temat pracy rady;

15) prowadzenie spraw stypendiów naukowych dla studentów;

16) prowadzenie rejestru podmiotów sektora finansów publicznych wykonujących zadania gminy;

17) organizowanie wyborów ławników sądowych;

18) pełnienie obowiązków pełnomocnika ds. profilaktyki uzależnień, w tym zakresie:

a) prowadzenie spraw związanych z profilaktyką uzależnień,

b) współpraca z organizacjami działającymi na rzecz promocji zdrowia,

c) koordynacja przygotowania projektu i wykonania miejskiego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,

d) przygotowanie i koordynacja wykonania programu profilaktyki narkomanii,

e) udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, bieżąca ewaluacja i wprowadzanie lokalnych inicjatyw z dziedziny rozwiązywania problemów alkoholowych.



Jak załatwić sprawę?

Herb Miasta Czarnków

Honorowe Obywatelstwo

Zgłoszenie osoby uzależnionej od alkoholu

wstecz