Gdzie załatwię sprawę?
|
Zespół ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami, piętro II , pokój 216
Alicja Szuta tel. 67 253 02 19, srodowisko@czarnkow.pl
Godziny: poniedziałek - piątek 7.30 - 15.30 (w okresie pandemii)
|
Co przygotować?
|
Wypełnić wzór informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania AOŚ/06/1
|
Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?
|
Opłaty nie pobiera się.
|
Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?
|
Biuro Obsługi Klienta, parter
|
Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?
|
Termin złożenia informacji – corocznie do czasu usunięcia wyrobów w terminie do 31 stycznia za rok poprzedni.
|
Co zrobi urząd?
|
Informację o wyrobach zawierających azbest przekaże marszałkowi województwa.
|
Informacje dodatkowe
|
Informację sporządza się w dwóch egzemplarzach:
· jeden egzemplarz przedkłada się w formie pisemnej burmistrzowi,
· drugi egzemplarz przechowuje się przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
|
Podstawa prawna
|
§ 10 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 31);
|
Tryb odwoławczy
|
Nie przysługuje.
|