Referat Finansowy
Urząd Miasta Czarnków
Plac Wolności 6
Parter, p. 12, 13
Piętro I, p. 114
Piętro II, p. 213, 218
Godziny pracy
poniedziałek 7.30 – 16.00
wtorek, środa, czwartek 7.30 – 15.30
piątek 7.30 – 15.00
Kasy czynne
poniedziałek 8.00 – 18.00
wtorek czwartek 8.00 – 14.30
piątek 8.00 – 14.00
NAZWISKO |
STANOWISKO |
TELEFON |
|
POMIESZCZENIE |
Winiarski Piotr |
Kierownik Referatu |
67 253 02 04 |
Piętro II, p. 213 |
|
Pryszczewska Elżbieta |
Ds. Księgowości |
67 253 02 03 |
Piętro II, p. 218 |
|
Mamys Joanna |
Ds. Księgowości |
67 253 02 03 |
Piętro II, p. 218 |
|
Kostyk Angela |
Ds. Podatku VAT |
67 253 02 03 |
Piętro II, p. 218 |
|
Grochowska Emilia |
Ds. Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych
|
67 253 02 02 |
Piętro II, p. 218a |
|
Libera Wioletta |
Ds. Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych |
67 253 02 02 |
Piętro II, p. 218a |
|
Tomczak Marzena |
Ds. Płac |
67 253 02 16 |
Piętro I, p. 114 |
|
Gorkowska Małgorzata |
Ds. Księgowości |
67 253 02 07 |
Parter, p. 12 |
|
Siemieniewska Krystyna |
Ds. Księgowości Podatkowej |
67 253 02 07 |
Parter, p. 12 |
|
Rączka Anna |
Ds. Księgowości i Obsługi Kasy |
67 253 02 05 |
Parter, p. 13 |
|
Skotarczak Beata |
Ds. Księgowości i Obsługi Kasy |
67 253 02 05 |
Parter, p. 13 |
Do głównych zadań Referatu Finansowego należy:
1) prowadzenie rachunkowości budżetowej;
2) prowadzenie księgowości;
3) sporządzanie bilansu;
4) obsługa kredytów bankowych i pożyczek oraz papierów wartościowych;
5) prowadzenie wartościowej ewidencji mienia komunalnego;
6) sprawozdawczość budżetowa i pozabudżetowa;
7) opracowywanie informacji statystycznych z zakresu działania referatu;
8) współpraca w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich;
9) prowadzenie spraw dochodów podatkowych i niepodatkowych miasta;
10) dokonywanie wymiaru podatków i opłat lokalnych;
11) prowadzenie spraw związanych z poborem opłaty skarbowej;
12) prowadzenie rejestru przypisów podatkowych;
13) kontrola podatników;
14) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem ulg w spłacie zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności pieniężnych, w tym pomocy publicznej przedsiębiorcom;
15) prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie należności z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz należności niepodatkowych;
16) opracowywanie prognozy dochodów w zakresie podatków i opłat;
17) prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych;
18) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
Kierownik Referatu Finansowego wykonuje zadania przypisane głównemu księgowemu jednostki w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej na podstawie budżetu, prowadzenia rachunkowości, sprawowania kontroli wewnętrznej, sprawozdawczości, opracowywania projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości jednostki, prowadzenie księgowości finansowej.
Jak załatwić sprawę?