Ds. Informacji Publicznej i Współpracy z Organizacjami
Urząd Miasta Czarnków
Plac Wolności 6
Piętro II, pokój 209
Godziny pracy
poniedziałek 7.30 – 16.00
wtorek, środa, czwartek 7.30 – 15.30
piątek 7.30 – 15.00
NAZWISKO |
STANOWISKO |
TELEFON |
|
Szpotek Kamila |
Ds. Informacji Publicznej |
67 255 36 01 |
Do głównych zadań stanowiska ds. informacji publicznej i współpracy z organizacjami pozarządowymi należy :
1) koordynowanie procesu dostarczania mieszkańcom informacji o pracy samorządu;
2) współpraca w zakresie redagowania oficjalnego serwisu informacyjnego miasta na stronie www.czarnkow.pl;
3) przygotowywanie kwartalnego informatora samorządowego;
4) organizowanie spotkań z mieszkańcami;
5) pełnienie obowiązków redaktora naczelnego- koordynatora Biuletynu Informacji Publicznej, w tym zakresie:
6) przygotowywanie sprawozdań i informacji multimedialnych dla potrzeb organów miasta;
7) zbieranie i przekazywanie zbiorczej informacji publicznej przygotowanej przez różne stanowiska w urzędzie;
8) prowadzenie spraw związanych z zadaniami miasta w zakresie ochrony zdrowia, polityki prorodzinnej, ekonomii społecznej;
9) prowadzenie zadań urzędu z zakresu kultury, kultury fizycznej i turystyki, współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi i organizacjami pozarządowymi;
10) prowadzenie rejestru instytucji kultury;
11) prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych gminy oraz zbioru ich dokumentów założycielskich i statutów;
12) prowadzenie rejestru zarządzeń burmistrza;
13) pełnienie obowiązków pełnomocnika burmistrza ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, w szczególności poprzez:
14) organizowanie badań opinii mieszkańców Czarnkowa na temat spraw publicznych oraz satysfakcji klientów i pracowników urzędu, opracowywanie wyników;
15) współpraca przy organizacji uroczystości miejskich i państwowych.
Jak załatwić sprawę?