Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html

Struktura urzędu: Ds. Informacji Publicznej i Współpracy z Organizacjami

Ds. Informacji Publicznej i Współpracy z Organizacjami

Urząd Miasta Czarnków
Plac Wolności 6
Piętro II, pokój 209

Godziny pracy

poniedziałek 7.30 – 16.00
wtorek, środa, czwartek 7.30 – 15.30
piątek 7.30 – 15.00

NAZWISKO

STANOWISKO

TELEFON

E-MAIL

Szpotek Kamila
(w zastępstwie Kanicka Anna)

Ds. Informacji Publicznej
i Współpracy
z Organizacjami

67 255 36 01

organizacje@czarnkow.pl


Do głównych zadań stanowiska ds. informacji publicznej i współpracy z organizacjami pozarządowymi należy :

1) koordynowanie procesu dostarczania mieszkańcom informacji o pracy samorządu;

2) współpraca w zakresie redagowania oficjalnego serwisu informacyjnego miasta na stronie www.czarnkow.pl;

3) przygotowywanie kwartalnego informatora samorządowego;

4) organizowanie spotkań z mieszkańcami;

5) pełnienie obowiązków redaktora naczelnego- koordynatora Biuletynu Informacji Publicznej, w tym zakresie:

  • koordynowanie pracy redakcji BIP, tj. osób odpowiedzianych za treść i sprawy techniczne działania BIP;
  • nadzór nad kompletnością i aktualnością informacji w BIP;

6) przygotowywanie sprawozdań i informacji multimedialnych dla potrzeb organów miasta;

7) zbieranie i przekazywanie zbiorczej informacji publicznej przygotowanej przez różne stanowiska w urzędzie;

8) prowadzenie spraw związanych z zadaniami miasta w zakresie ochrony zdrowia, polityki prorodzinnej, ekonomii społecznej;

9) prowadzenie zadań urzędu z zakresu kultury, kultury fizycznej i turystyki, współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi i organizacjami pozarządowymi;

10) prowadzenie rejestru instytucji kultury;

11) prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych gminy oraz zbioru ich dokumentów założycielskich i statutów;

12) prowadzenie rejestru zarządzeń burmistrza;

13) pełnienie obowiązków pełnomocnika burmistrza ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, w szczególności poprzez:

  • koordynowanie przygotowanie projektu programu współpracy z organizacjami pozarządowymi, zwanego dalej programem,
  • koordynowanie wykonywania programu,
  • prowadzenie spraw dotacji dla organizacji pozarządowych w ramach ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie,
  • koordynowanie niefinansowych form współpracy miasta z organizacjami pozarządowymi,
  • współpraca w zakresie rozwiązywania problemów społecznych w mieście, wspieranie działań zmierzających do zwiększenie udziału sektora pozarządowego w życiu publicznymi miasta,
  • prowadzenie internetowej bazy organizacji pozarządowych,
  • informowanie na temat procedury zakładania organizacji pozarządowych, pozyskiwania i rozliczania dotacji,
  • reprezentowanie urzędu na spotkaniach z organizacjami pozarządowymi.

14) organizowanie badań opinii mieszkańców Czarnkowa na temat spraw publicznych oraz satysfakcji klientów i pracowników urzędu, opracowywanie wyników;

15) współpraca przy organizacji uroczystości miejskich i państwowych.


 
Jak załatwić sprawę?

Udostępnienie informacji publicznej na wniosek

wstecz