Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html

Jak załatwić sprawę w urzędzie: Uzyskanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania lub studium dla działki lub terenu

 

http://www.czarnkow.pl/herb.jpg

Urząd Miasta Czarnków
Pl. Wolności 6
64-700 Czarnków
tel.:67/255-25-00
faks 67/255-26-77
um@czarnkow.pl


KARTA USŁUGI

Nr 01/2012 Stanowisko d/s Gospodarki Przestrzennej

 

 Wypis i wyrys z planu zagospodarowania lub studium
dla działki lub terenu
   

Data aktualizacji:
24.03.2015

 

Gdzie załatwię sprawę?

Referat Gospodarki Nieruchomościami,  II piętro, pokój 212

Stanowisko d/s Gospodarki Przestrzennej
Bogdan Szelmeczka
tel. (67) 255 2807
e-mail:
architektura@czarnkow.pl

Godziny otwarcia: 
od 7:30 do 15:30 z wyłączeniem piątków

Co przygotować?

1. Wniosek datowany i podpisany zawierający dane: 

  • imię i nazwisko / nazwę i adres zamieszkania / siedziby,
  • numer telefonu w przypadku dopisania opcji "odbiór osobisty",
  • adres i numer ewidencyjny działki oraz numer arkusza mapy ewidencyjnej, a dla terenu wskazanie go na załączniku mapowym,

2. Oryginał dowodu opłaty skarbowej w wysokości 50,-PLN (koszt standardowej objętości dokumentu) należy dopiąć do wniosku.

Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?

Opłatę skarbową 50,-PLN i jej ewentualne uzupełnienie można zapłacić w kasie Urzędu Miasta Czarnków lub przelewem na konto  Urzędu Miasta Czarnków      22 1020 3903 0000 1402 0046 2747 

- koszt wypisu do 5 stron A4: 30,-PLN 
            a powyżej 5 stron A4: 50,-PLN

- koszt wyrysu za każdą stronę A4: 20,-PLN 
                          ale nie więcej jak 200,-PLN

Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?

W Biurze Obsługi Klienta lub przesłać na adres Urzędu Miasta Czarnków

Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?

Zgodnie z ustawą 14 dni
W naszym urzędzie zwykle załatwienie sprawy trwa 2-4 dni

Co zrobi urząd?

1. Wniosek niekompletny lub bez podpisu lub bez opłaty skarbowej spowoduje wezwanie do jego uzupełnienia w terminie 7 dni od otrzymania wezwania.

2. Wypis i wyrys obszerniejszy od standardowego spowoduje zwiększenie opłaty skarbowej, a jej dowód wymagany będzie przed jego przesyłką lub przy odbiorze.

3. Wypis i wyrys będzie przesłany lub na życzenie odbioru osobistego przez wnioskodawcę informacja telefoniczna o czekającym na odbiór dokumencie.

Informacje dodatkowe

1. Wniosek dotyczący kilku działek lub terenów położonych na obszarach różnych planów miejscowych będzie traktowany jak kilka wniosków.

2. Aktualne dane ewidencyjne działek geodezyjnych dostępne są w Wydziale Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatu w Czarnkowie.

Podstawa prawna

1. Ustawa z 27 marca 2003. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80 poz.717 z późniejszymi zmianami).

2. Ustawa z 16 listopada 2006. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225 poz. 1635).

Tryb odwoławczy

 Nie przysługuje

Dokumenty do pobrania:
Wniosek o wypis i wyrys
(wprowadził: Natalia Burdajewicz 2015-03-24 08:15:03)
rozmiar pliku: 53Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz