Urząd Miasta Czarnków Pl. Wolności 6 64-700 Czarnków tel.:67/255-25-00 faks 67/255-26-77 um@czarnkow.pl
|
KARTA USŁUGI
|
Nr 18/2012/GN
|
Wydawanie zaświadczeń o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego
|
Data aktualizacji: 28-09-2017
|
Gdzie załatwię sprawę?
|
Referat Gospodarki Nieruchomościami, II piętro, pok. 212,
Judyta Dorożała tel. 67 2552803 e-mail judyta.dorozala@czarnkow.pl
Godziny pracy: poniedziałek 730 - 1600 wtorek, środa, czwartek 730 - 1530 piątek 730 - 1500
|
Co przygotować?
|
1) wniosek w sprawie wydania zaświadczenia o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego GN/23/1 który powinien zawierać:
- imię, nazwisko, adres, telefon Wnioskodawcy,
- powierzchnia gospodarstwa, ulica i miejscowość, w której jest położone,
- znak opłaty skarbowej,
2) oświadczenie o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego GN/23/2,
3) zeznania dwóch świadków, złożone przed pracownikiem prowadzącym sprawę, potwierdzające pracę wnioskodawcy w indywidualnym rolnym,
4) dowody osobiste świadków składających zeznania – do wglądu,
5) dokumenty potwierdzające faktyczny stan własności gospodarstwa rolnego, na którym pracował wnioskodawca (akt własności ziemi, akt notarialny) – do wglądu.
|
Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?
|
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia w wysokości 17 zł płatna w kasie Urzędu Miasta Czarnków
|
Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?
|
w Biurze Obsługi Klienta – parter,
|
Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?
|
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego termin załatwienia sprawy wynosi 7 dni, ale w naszym urzędzie sprawę załatwia się od ręki.
|
Co zrobi urząd?
|
Zostanie wydane zaświadczenie
|
Informacje dodatkowe
|
-
|
Podstawa prawna
|
· Ustawa z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego /t.j. Dz.U. z 2016 r.,poz.2052/, art.7
· Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz.1257), art. 217.
|
Tryb odwoławczy
|
nie przysługuje
|
|