Gdzie załatwię sprawę?
|
Zespół Gospodarki Miejskim Zasobem Mieszkaniowym, parter, pok. 3
Małgorzata Górzyńska tel. 67 253 00 77 e-mail: parkingi@czarnkow.pl
Godziny pracy
poniedziałek 730- 1800 wtorek, środa, czwartek 730 - 1530 piątek 730- 1500
|
Co przygotować?
|
Wniosek - Reklamacja.
Formularz dostępny jest:
- w Zespole Gospodarki Miejskim Zasobem Mieszkaniowym – parter, pok. nr 3,
- w Biurze Obsługi Kilenta
- poniżej
|
Ile, gdzie i kiedy muszę zapłacić?
|
Nie podlega opłatom.
|
Gdzie mam złożyć przygotowane dokumenty?
|
Stanowisko ds. windykacji w Zespole Gospodarki Miejskim Zasobem Mieszkaniowym, parter pok. 3 lub Biuro Obsługi Klienta
|
Ile trwa załatwienie sprawy w urzędzie?
|
Bezwzwłocznie, w kolejności wpływu reklamacji.
|
Informacje dodatkowe
|
W przypadku nieuwzględnienia reklamacji opłatę dodatkową należy uiścić w terminie 14 dni od daty otrzymania odpowiedzi.
|
Podstawa prawna
|
- zarządzenie nr 105/2019 z 27 września 2019r. w sprawie procedury rozpatrywania reklamacji w strefie płatnego parkowania na terenie miasta Czarnkowa
- uchwała nr XV/120/2019 Rady Miasta Czarnków z dnia 28 listopada 2019r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, stawek opłaty za parkowanie i opłaty dodatkowej za parkowanie oraz sposobów ich pobierania ze zm.
|
Tryb odwoławczy
|
Stanowisko wierzyciela w sprawie reklamacji jest ostateczne. Zgodnie z art. 40d ust. 2 ustawy o drogach publicznych, opłaty dodatkowe podlegają przymusowemu ściągnięciu, w trybie określonym w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, przewidującym możliwość złożenia przez zobowiązanego zarzutu w sprawie prowadzenia egzekucji administracyjnej.
|