Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Czarnków
Bip - Strona główna

Dane podstawowe »

Miasto

Burmistrz

Raporty o stanie gminy

Rada Miasta Czarnków

Urząd Miasta

eUrząd

Prawo

Rejestr umów »

Zamówienia publiczne

Przetargi - nieruchomości miejskie

Ogłoszenia

Ogłoszenia w jednostkach »

Nabór na wolne stanowiska urzędnicze »

Nabór na stanowiska urzędnicze w jednostkach »

Finanse i mienie

Podatki i opłaty

Jednostki Organizacyjne

Organizacje pozarządowe

Petycje

Ponowne wykorzystywanie »

Nieodpłatna pomoc prawna »

Sprawy mieszkaniowe

Oświata

Stypendia

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne

Oświadczenia majątkowe »

Wybory i spisy powszechne

Ławnicy »

walidacja css walidacja html

Struktura urzędu: Ds. Zagospodarowania Przestrzennego

 

Ds. Zagospodarowania Przestrzennego

Urząd Miasta Czarnków
Plac Wolności 6
Piętro II, pokój 212

Godziny pracy

poniedziałek – czwartek 7.30 – 15.30

NAZWISKO

STANOWISKO

TELEFON

E-MAIL

Szelmeczka Bogdan

Ds. Zagospodarowania Przestrzennego

67 255 28 07

architektura@czarnkow.pl


Do głównych zadań stanowiska ds. gospodarki przestrzennej należy:

1) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności:

a) prowadzenie procedur związanych z uchwalaniem i realizacją studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta;

b) prowadzenie procedur związanych z uchwalaniem i współpraca przy realizacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;

c) prowadzenie procedur związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu;

d) opiniowanie podziałów geodezyjnych;

e) wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;

f) wydawanie zaświadczeń dotyczących przeznaczenia terenu na podstawie miejscowych planów zagospodarowania terenu;

g) prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę, gromadzenie materiałów z nimi związanych;

h) organizowanie pracy i udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej;

i) wykonywanie zadań miasta określonych w ustawie o zabytkach.

 


 
Jak załatwić sprawę?

Sporządzenie lub zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Uzyskanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki lub terenu w planie zagospodarowania przestrzennego

Uzyskanie zaświadczenia o zgodności sposobu użytkowania obiektu budowlanego

Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

wstecz